كسانی در زمينه پيش‌دبستانی قرآنی اظهارنظر كنند كه برای اين گروه تدريس كرده‌اند
حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم
تربيت مربي حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم

 

گروه خبرنگاران افتخاری / الهام بلالی: مدرس دوره‌های تربيت معلم پيش‌‌دبستانی با انتقاد از اظهارنظرهای غير كارشناسی در بحث قرآن پيش از دبستان گفت: كسانی در عرصه پيش‌دبستانی قرآنی اظهار نظر كنند كه يك روز برای اين گروه سنی تدريس كرد‌ه‌اند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حسين همتی، مدرس دوره‌های تربيت معلم پيش‌دبستانی با انتقاد از اظهار نظرهای غير كارشناسی در بحث قرآن پيش از دبستان گفت: كسانی در عرصه پيش‌دبستانی قرآنی اظهارنظر كنند كه يك روز برای اين گروه سنی تدريس كرده‌اند.

اين مدرس قرآن گفت: متأسفانه در سال‌های اخير كسانی برای قرآن در پيش‌د‌بستانی نظر می‌دهند كه اصلاً با فضای حاكم بر آن آشنايی ندارند و متأسفانه بعضاً اين نظرات كارشناسی محسوب می‌شود.

نويسنده كتاب‌های قرآن پيش‌دبستانی سازمان دارالقرآن الكريم افزود: حتی برخی از افراد شناخته شده در عرصه قرائت و حفظ كل كه اصلاً در فضای كودكان حضور نداشته‌اند، به گونه‌ای اظهارنظر می‌كنند كه انگار سال‌هاست در اين عرصه حضور فعال داشته‌اند.

وی همچنين، با انتقاد از مطبوعات و خبرگزاری‌هايی كه با اين افراد مصاحبه می‌كنند، گفت: افراد بسيار پرتلاش، مجرب و كاركرده‌ای در عرصه پيش از دبستان و دبستان در سال‌های اخير حاضر بوده‌اند كه می‌توان از آن‌ها برای بحث‌های كارشناسی در اين عرصه استفاده كرد.



نظرات شما عزیزان:

مبارکه
ساعت22:26---12 آذر 1392
باسلام وب خوبی دارین ولی کو تدریس جز30 29 ؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام خيلي خوش آمديد من در اين وبلاگ قصد دارم تدريس هاي روزانه خودم در زمينه تدريس قرآن به مربيان و معلمان را قرار دهم اميدوارم مفيد باشد. لطف كنيد و نظرات خود را براي من ارسال نماييد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم و آدرس quran12.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 85294
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->